söndag 19 april 2009

Tjockis på fest..

Ja igår var vi alltså hos marcus på grill/fest. Jag hade soliga dagen till ära införskaffat mig alkoholfri öl från systemet, hade med mig en sådan som jag satt och smuttade på lite för sakens skull.
Festen var himla trevlig som alltid med goda vänner! Men vid elva var jag trött, trött på att sitta, trött på täppt näsa och trött på allt mer stigande ljuvolym som det brukar bli när man festar.
Jag börjar klä på mig och en av tjejerna säger, nej men inte ska du går redan.., jo jag är så trött och täppt säger jag, ja men marcus har säkert nässpray säger hon då (så gulligt) iaf kommer robin precis fram och säger men hon är nog mest trött för hon är gravid.
GRAVID??? säger tjejen då va nämen det såg/visste inte jag oj ja nu ser jag så klappar hon på min mage.! ( till detta hör att vi suttit bredvid varandra en bra stund under kvällen)

Haha jag vet inte om det var en komplimang eller vad, jag menar jag tycker personligen inte att jag är stor som ett hus gillar verkligen min kropp i verkligheten och min kula, (bilder gör mig dock inte rättvisa) men om jag inte var gravid skulle jag inte vilja se ut såhär.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha .....ja där ser du inte tjock ,bara gravid ....tänk när magen är borta och det är den snart ...då är du fitt for fight igen...puss
Dumma tjej,trodde hon att du hade en sån mage utan att vara gravid???? var hon blond också haha
svärmor

Kajsa sa...

Skulle inte du ta det lugnt...?

akiz sa...

var du glad för att det inte syns. Idag trodda alla att jag skulle föda imån. då jag sa att de var 10 v kvar stod ögonen rakt ut på dem. Nu tänker jag inte vistas bland folk mer. jag stänger in mig och min tjocka mage i fortsättningen!!!!

Carro sa...

haha..men ärlig? Vad trodde hon att du bara var lite uppblåst efter maten?? : )