söndag 26 april 2009

Fy fan va töntigt !!!

Att folk kan vara så otroligt löjliga!!!
Fick höra om kommentarskriget på fias blogg idag, jag sitter här och skrattar samtidigt som jag blir så jävla förbannad rent ut sagt, och jag har sagt det förr, man retar inte upp en gravid kvinna.
Så himla mycket tid och energi folk har lagt på att tracka ner på ett inlägg som roat många många av oss som läser fias blogg.
Jag tycker bara det är så synd att många har gått på med personangrepp så himla löjligt och så himla onödigt.
Vem fan har inte dragit ett skämt eller berättat något som man hört av någon annan..., och hur många ggr har man efteråt i minsta detalj beskrivit och berättat om vart vem och hur man kommit över det, det förstör väl själva poängen lite va, och alla dom skämten man hört för 100 gången, inte har man gått och hoppat på den människan som drog det... nej jag tror inte det.
Skärpning.

Inga kommentarer: