söndag 5 april 2009

Jag har alltid trott jag skulle köra ford


men så har ännu inte blivit fallet, idag kör jag mest seat, vilket jag trivs skitbra med, men jag trodde aldrig jag skulle köra toyota, men det gör jag också!!!
Ikväll när jag skulle ta trycket, så gjorde jag som vanligt.., tror jag iaf, men min toyota började låta konstigt och hux flux hade jag ett tryck på 160/118 WHAT!!!
Det kan ALDRIG vara möjligt, och toyotan lät ju lite konstigt jag tar om... då börjar den visa massa ee, hmm va är det som händer jag blir ju nästan rädd har jag så högt tryck att den fått spelet eller?
Nej lugn och fin, DU har bra tryck johanna det vet du, jag tar om,
135/85 visar den då.
Jag menar det, men för att vara alldeles säker tar jag om det igen, nu med kameran i högsta hugg för att få bildbevis, då blev resultatet som ni ser 133/89. Jag är nöjd!
Förstår ni nu hur jag har det, inte undra på att jag får höga tryck med denna pressen, och misshandlad blir man också, jag fick ju lämna tusen blodprov dom fyra dagarna jag var på förlossningen så jag fick blåmäken efter alla nålstick.

Inga kommentarer: