måndag 13 april 2009

En ny craving...


För tredje dagen i rad bara måste jag ha en jordgubbsmilkshake, från mcd. Idag lyxade jag till det med en stor, när jag kommer hem tar det knappt en minut så är den slut, och jag vill ha mer. Då kommer jag på att vi har hallonglass i frysen, jag gör mig en! Massa hallonglass, hittade även lite vaniljglass och så mjölk, robin tipsar om att hälla i lite lite vaniljsocker, det lät gott. Sagt och gjort vips har jag en ny milkshake.

Jag sätter mig på balkongen och surplar, åååå så gott, men oj så ont i magen jag fick, är kanske inte så bra att smäcka i sig en liter kall shake på några minuter.

Men imorn är en ny dag!

Tur att det inte är så många dagar kvar till nedsläpp, haha!

3 kommentarer:

fru Olin sa...

åh det låter gott! men hur gör du en jordgubbs-shake av hallonglass?? haha...

johanna sa...

haha det du eva, det var inte lätt kan jag säga haha!!!

akiz sa...

du fick inte brainfreeze oxå???

hahaha...