onsdag 1 april 2009

Hvad skulle jag göra utan min FIA?

Världens sötaste bästaste Fia!

Jag ringde just Fia i lite lagom panik över att jag inte fått min deklaration från norge än, vad ska stackars Fia göra åt saken, jo hjälpa mig såklart.

Fia som är alldeles febrig och sjuk står och lagar mat... jag måste bara fråga EN sak säger jag.

Typ en kvart senare känns det som, efter att fia lite snabbt kopplat upp sig och ska hjälpa mig logga in på skatteetaten.no med mina koder och norska personnummer funderat över vart jag egentligen är skriven och inga koder funkat, så hittar jag nya koder andra koder som om man läser lite till fattar att det nog är dom man ska använda ist.

Hoppas inte din mat blev bränd gumman och tusen tack för du tog din tid som jag bara ödslade, ist för att undersöka själv jag bara slängde mig på telefonen och bad fia om hjälp. Som alltid ställer upp.

Inga kommentarer: