måndag 20 april 2009

Man svullnar

jojo, inte bara händer och fötter svullnar!
Det är värst på nätterna då är mina fingrar som tjocka falukorvar, jag kan inte böja dom, och efter en dag i solen utan skor är det inte lätt att sen få på skor över mina svullna fötter, idag kändes det som skorna krympt två storlekar.
Ni är ganska många nu som påpekat mina läppar, och jag kan nog hålla med tycker väl att jag alltid haft stora läppar eller iaf stor underläpp men även dom är svullna nu (liksom hela jag såklart)
Var bara tvungen att försöka fota mina sexiga hollywood läppar idag, självklart kom jag på det efter jag duschat så den nakna sanningen blev såhär, dock med lite genomskinlig glans för att förtydliga haha!


4 kommentarer:

Annie sa...

We like it! We want it!

akiz sa...

Åhhh, man vill ju bara pussa på dig!!!

hihi.
Att Rosing inte tänkte på det innan hon la in fett från benen. Att bli gravid är mkt billigare. Säkert gör det inte lika ont att vara gravid heller som att skära i läpparna.

Anonym sa...

jag har hört att när vätskan lägger sig i läpparna, då är snart bebisen ute! på mig stämde det med Sigge.....två dagar efter att läpparna svullnade kom han!

fru olin sa...

ja, det var ju jag som skrev