tisdag 14 april 2009

Inte undra på att det gör ont

Idag har jag slappat, tagit allt i en lugn höggravid takt oj va skönt! Tog en sväng till königs för att köpa bröd, då jag möttes av en super glad överraskning, min fina baby jobbade! Sen fortsatte färden till babyproffsen där jag skulle kolla skötbädd, och där inne kom en till trevlig överraskning, nämligen en gammal kompis med sin nyfödda bäbis. Fick lite tips och berättelser om hur det kan gå till vid en förlossning, mycket bra råd. Sen hämtade jag min prins för lunch.
Innan mitt mvc möte vid tre hann jag med att kramas med carina en sväng till då hon nämligen slutat jobbet.

Sen var det alltså tid för möte med min morska, hon är så bra, jag hade alldeles perfekta värden och ett tryck som var tipp topp. Mycket bra var även att vi konstaterade att bebb ligger med huvudet nedåt, annars hade hon skickat mig på vändning sa hon. Iaf konstaterade hon att bebb låg djupt djupt ned, aha därför jag fått så himlans ont av ett fasligt tryck nedåt.

När jag fått denna glada vetskap gick jag till mamma på hennes jobb, perfekt att jag har så många möten på spec mvc och mvc nu förtiden då kan jag passa på att hälsa på mams som jobbar i byggnaden.

Nu är det kväller och jag är mätt o go efter en supergod köttfärssås som jag lagat till min prinsing och mig.

2 kommentarer:

akiz sa...

vad bra att bebb lagt sig med huvudet nedåt... bara han inte blir yr nu av att ligga upp och ner...hahahah, allt blod i huvudet
:) puss

sara sa...

spännande gumman, nu e det snart dags:) KRAM