onsdag 15 april 2009

Min prinsing är så snäll


Ikväll blev jag akut sällskapssjuk, typiskt just ikväll då prinsingen hade en raid inbokad, en ny instans som släppts idag som min duktiga prins var utvald att vara med på.

Normalt sett brukar jag tycka det är helt ok och skönt när prinsing spelar sånhär instans det inträffar nämligen bara på onsdagar och jag är ju ändå så trött nuförtiden och ibland får jag dåligt samvete för att jag bara vill ligga och göra inget, men nu kan jag bara slappa och prins spela.

Men idag kände jag mig så sällskapssjuk att jag kunde gjort vad som för att få umgås prata och vara med någon inte bara ligga och vara still.

Då frågar jag prins om jag kan se när han spelar på tvn eller nåt, är nämligen inte så skönt att sitta på en stol bredvid och knappt se. Nej det går nog inte säger prins, åh typiskt. Men så funderar han och provar vissa sladdar, men nej, men han ger sig inte och till slut så har han fått upp spelet på projektorduken.

Så snäll nu kan jag vara med!!! Det roliga i det hela är sen att eftersom detta var en ny instans som släpptes idag så var säkert alla wow spelare inne och allt hackar och låser sig man loggas ut hit och dit så dom tvingas bryta, det blev ingen raid. Men nu kan jag vara med iaf. Tack världens bästa snällaste prins.

2 kommentarer:

akiz elaking sa...

haha, gud så tråkigt. tur att smaken e som baken. jag hade nog valt en film ist :)
Eller hade jag dragit ur alla sladdar till datorn..haha

R sa...

Akiz det kan vara både skönt och nyttigt att ha både lika och olika intressen ibland...