söndag 12 april 2009

Drömde om mitt hår i natt

Snart bär det av till frissan, ( inte föräns den 23 men det är snart) och jag funderar nog några timmar varje dag på hur jag ska göra, känner nämligen för lite nytt. Det brukar vara så men så slutar det som oftast i ganska oförändrat.


Iaf i natt drömde jag att jag satte i mitt löshår, eller det var nog inte mitt men jag fick iaf långt hår i drömmen, å det är ju så härligt med långt svallande hår (eget hår).
Jag skulle väl inte sätta mitt liv på det, men jag tror att jag ALDRIG kommer sätta i löshår igen, hur underbart det än är med långt svallande hår så, nej tack till löshår. Jo nu kom jag ihåg, det var just löshår jag fick i drömmen för jag kommer ihåg känslan av att känna dessa läskiga fästen mot hårbotten.

Men som sagt nu är snart min frissa tid här och det finns liksom inte så mycket man kan göra, jag vill inte ha kort hår absolut inte, och långt kan man ju inte klippa sig, då kommer jag till färgen som jag mer än gärna skulle göra lite somrig, varm guldig, men utan att bleka funkar det på mörkbrunt hår, nej jag tror inte det!? Vad blir det då kvar?

6 kommentarer:

Fia sa...

du är såååååååååååå fin i långt hår. Kan du inte spara???

sara sa...

söt du är vännen!!! Så fin så i ditt låååånga prinsess hår:) kram

akiz sa...

jag håller med. du är jättefin i långt hår, du kan ju alltid spara ut. Sålänge kan du ha lite häliga färger och så kan du toppa topparna.

akiz sa...

hade du lite snedklippt lugg på ett kort? iaf var det superfint!!!!!

Kajsa sa...

Varför inte löshår igen? Du var ju astokaläcker i det! :D

johanna sa...

jo luggen va sneklippt där, nä d blir inge löshår många olika nackdelar faktiskt tycker jag i af. =(