måndag 31 augusti 2009

Jobb.. ger jobb!

Förra veckan, eller förrförra får man väl säga jobbade jag några timmar, det var verkligen kul och imorgon ska det bli av igen, så snälla faster har lovat ta hand om vår tös igen, tack.
Då är det det här med mat till vår stump, jag helammar ju och har för avsikt att kunna göra det ett tag till, men så fort man kan erbjuda lite smakportioner så blir det ju enklare att lämna bort har jag tänk för just då om jag jobbar när hon blir sådär hungrig har man ju lite annat att ge henne, men som sagt det är inte dags för det än så jag pumpar och ammar och pumpar för jag vill inte utsätta fia för en grinig tös.
Men det är alltså mest bara jobb när jag ska jobba, amma pumpa amma pumpa, känner mig verkligen som en ko haha. Men eftersom jag inte har någon fast tjänst att gå tillbaka till får det bli såhär ett tag.
Har fått lite tider i september som jag inte vet hur det blir med än, men i oktober ska jag jobba ett par timmar på torsdagar så då blir det prinsing som ska ta lite pappatimmar, men då får det nog bli lite annan mat än mammamjölk för man får ont också av att pumpa. Ska bli kul men oj så jag saknar min tös när jag inte är hos henne, men det ska nog gå bra.

2 kommentarer:

akiz sa...

hahaha, välkommen till pumpvärlden.... jag lägger av nu efter 2 månader!

puss

Tina sa...

Du sa att du tappade väldigt mycket hår du också,var på "Life" idag och dom rekomenderade tabletterna håravfall tror ja dom hette så får se om det hjälper! :)