onsdag 19 augusti 2009

lite nervös är jag nog

för min stackars lilla stumpas skull. Idag ska vi åka och ta sprutor. Har hört från olika mammor om hur ledsna dom blir dom små liven, men att det nog ändå är värst för mammorna att dom blir mest ledsna. Jag vet inte hur jag kommer känna, jag vet ju bara att när vi var på bb dom första dagarna och läkaren då skulle undersöka vår lilla nouvelle genom att trycka och bända i alla leder då gjorde det ont i mig. Så jag tar med mig nouvelles faster, fia som stöd. Självklart hade jag gärna haft med mig prins också men han jobbar ju.
Åh min lilla sessa hon ligger nu och sover och har ingen aning om vad som väntar.

1 kommentar:

akiz sa...

vaddå, har du inte berättat för henne att hon ska få sprutor idag???? ;)

lycka till, jag ska tänka på er!!!! puuuuuuuuuuuss