torsdag 13 augusti 2009

Just det

( nouvelle påväg till ikea)
vi var ju på ikea och citygross ikväll också prinsing och jag och nouvelle så klart.
Det är så roligt vi är oftast på ikea på torsdagar, och då brukar vi passa på att åka till cg, det roliga är att dom på torsdagar kör nåt som typ heter city gross radio, det är alltså en "radio dj" som står där när man kommer in som man får önska låtar hos, jag blir allttid som tokig när jag hör all musik och alla (förlåt) töntiga önskningar och hälsningar, vet inte om det är för något inom mig tycker det är häftigt eller mysigt. I af idag blev jag extra galen stutsade omkring sjungandes och dansandes ända tills robins kusins flickvän carro kom på mig haha.
vilket är bäst med vita kanter eller grönt och rutigt eller bara grönt eller bara rutigt( har nog lagt om detta tusen ggr nu)


gonatt ( på bilden ser ni ett par söta sandaler nouvelle fick idag av akiz och bredvid ligger en lustig figur jag fyndade på åhlens idag)

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej ..grönt eller rutigt var finast tycker jag /virva

Wicke sa...

Grönt eller vitt tycker jag! Hur eller hur kommer täcket bli jättefint! Du kan inte tänka dig att göra ett likadant till en dubbelsäng? ;P Puss

Nettis_75 sa...

Vad fint det är, ditt lapptäcke. Jag tycker att det var häftigt med en sida av varje.... alltså som på den första bilden.
Tack för en jättetrevlig dag vännen. Får vi snart göra om!! Haha.. kanske ska börja med syjunta!!!!!

Kajsa sa...

RUTIGT!

Du är så sjukt duktig! Man kanske kan få leja upp dig för en sykurs?! :D

Tina sa...

grönt och det rutiga :)

akiz och Alven sa...

jag tycker med grönt på ena kanten och rutigt på andra, som på bilden, är finast!