måndag 31 augusti 2009

Akiz o Alvendosen

Idag hade jag lite ärenden på stan inplanerade, hoppades på lite sällskap och det fick vi, nämligen akizen och alven som kom på besök innan vi gick ut på stan, vi åt vars en matportion hemma och medans jag ammade bebban diskade snälla akizen upp, tack.
Sen tog vi våra guldklimpar i vagnarna och promenixade ner till stan, vi började med en välbehövlig kopp kaffe hos baby på könings (åh så kul att se dig).
Kolla in alven så stark hon blivit i nacken.
Sen gick vi till rum där jag beställde ett soffbord, sen kollade jag in macsen på kstore, därefter gick vi på hm, vi "fattiga" mammor hade som tur var fått vars en värdecheck så vi kunde handla med gott samvete. Akizen hann tyvärr inte spendera sin men det gjorde jag, på ett par ursnygga skor till vår lilla stump.


"Åh vilka fiiina skor jag har fått av mamma idag"
Jag köpte ganska så förstora skor men visst blev dom snygga på ändå!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj oj oj så söta/virva

akiz sa...

gud så fina bilder, den tagen underfrån var verkligen underbar!!!!
tack för idag söööööta vän och bebis