lördag 15 augusti 2009

Dumma klantiga mamma

Idag när vi var på mairo, så hittar jag en supersöt prinsesskrona med tillhörande rosa tyll, Den måste min sessa ha tänker jag när jag provar den på henne lyckas jag smäcka till henne med gummibandet över pannan, det går en sekund sen gallskriker hon. Fy va hemskt det var det ekar i hela butiken som för övrigt är gigantisk, och det känns som hon skriker i flera timmar, usch vad jag mådde dåligt, till råga på allt är hon säkert både hungrig och trött.
När farmor tar henne efter en stund börjar hon lugna ner sig, sen somnar hon som en stock i pappas famn.


Mammas underbara tös jag älskar dig.

4 kommentarer:

akiz sa...

lite pisk har väl ingen dött av ;)

stackars lilla Bebban, men det var ju inte med mening så hon har nog förlåtit dig tror jag... puss

Kajsa sa...

Alltså... Jag får inte den där sajten, picnik, att funka!

akiz sa...

jag har oxå piskat nu.... hatar mig själv... klippte Alven i tummen när jag skulle klippa hennes klor.

Fia sa...

Nouvelle, för sjutton, anmäl henne. Barnmisshandel är olagligt!