söndag 23 augusti 2009

Igår köpte vi ny säng!

Och i natt har vi sovit som den prins och prinsessa vi är! Och allt är tack vare snälla fia och snälla roys förtjänst. Ett himla härj hade vi på ikea när vi skulle hämta den men då är det tur att vi har fia hon kan allt.
Tycker så synd om dig stumpan som får härja med så mycket när allt du behöver är lugn och ro och mys med din mage.
Som ni alla som läser min blogg vet har jag stött på en del muppiga läkare under min graviditet, men fia ska självklart slå mig med råge, en sån MUPPIG läkare som hon träffat borde inte få finnas, och hade jag varit gravid ja då hade nog den läkaren fått lägga in sig på sjukhuset vid detta laget, kanske lite överdrivet men fy fan vad förbannad jag blivit då, jag menar jag bubblar av ilska nu över hur dom behandlat fia då hade jag inte bara bubblat kan jag säga då hade allt kokt över.
Tänker på dig fis, tusen tack för att du var barnvakt åt vår tös i fredags!
I fredags jobbade nämligen jag, det gick jättebra och var skitkul, men självklart saknade jag min stumpa, men eftersom jag visste att hon var i trygga händer kändes allt bra.
Innan jag stack och jobbade hade Nouvelle och jag en riktig mysdag vi låg i sängen och myste och busade hela förmiddagen.

Här tittar vi på filmen Mama Mia! ( bästa bästa)

5 kommentarer:

Tina sa...

Vád skönt,vill också ha ny säng! :) Köpte ni nya madrasser eller bara sängstomme? fint var det iaf! :D Ser ut och ha en himla fin lägenhet!

johanna sa...

ny stomme ny madrass och bäddmadrass hela rubbet!!! =)
när var nästa träff tina??

tina sa...

Fan va gutt :D hur mkt fick ni ge? Ska kolla upp när nästa träff är :D

johanna sa...

ganska dyrt men det var det värt, köpte bäddmadrassen för 3200 bara =P
kram

Fia sa...

Åhhhh vilke fin säng ni har!!!! :)