måndag 17 augusti 2009

Det märks att vi har en stor tjej nu!

I går blev stumpan hela 3 månader, oj vad tiden går fort. I natt sov stumpan nästan hela natten, jag vaknade ett par gånger av lite bök i från sången då hoppade jag upp och gav henne nappen, sen vid kvart i sex ungefär tog jag upp henne och gav henne mat, tror nästan kunde väntat lite till. Sen var hon ju så klart pigg en mört, oj så hon tjattrade och tjatade, men till slut somnade vi igen för att sen vakna vid tio, men lillstumpan ville visst susssa lite till så jag gick upp och gjorde frukost och härjade lite till med lapptäcket.

Nu har jag nog bestämt mig för att ändra lite igen.
Hade tänkt såhär, fast nu blir det nog såhär istället...

2 kommentarer:

akizen sa...

fiint, faaaaaaaaast det första var finare...

Fia sa...

Näe,,, finare nu!