måndag 3 augusti 2009

Lyckliga dagar!

I söndags var lilla sessan och jag på kalas i nybro hos min darlingen som fyller hela trettio, stort grattis om några dagar darlingen. ( snart är det min tur) Så härligt att komma hem till familjen simonsson när det vankas bjudning dom är så duktiga på storkalas.

Sen på kvällen fick vi finbesök av min barndomskompis fia, alltid lika roligt att träffas, känns som det var igår vi sågs fast det ibland tar ett år för oss att synka varandra.
Mycket händer i våra liv så det är mycket att prata om. Nu fick jag se fias underbart vackra förlovningsring( så avis, vill också ha). Jag är så glad för fias skull och det ska bli så kul och fantastiskt att få gå på bröllop! Hon hann med lite mys med lillstumpan innan hon gosade in sig i fias armveck och slocknade totalt.

1 kommentar:

Tina sa...

hon verkar ha himla lätt för och somna er lilla bus :)