tisdag 11 augusti 2009

Vi kallar det mammaträff,

en enkel benämning då vi som träffas är just det eller är på vag att bli, MAMMOR.
Trots att jag håller med dig fia så tycker jag det är himla kul, men jag var nog lite seg i starten jag med innan jag tyckte det var kul, men nu kretsar hela dagarna kring mitt underverk och att ventilera med andra är skitbra plus att man får lite avlastning. Sen kanske man inte är sugen alla gånger på att prata bajs, men föresten tror jag inte vi kommit dit ännu, dock har vi pratat blöjor vid ett tillfälle, men som sagt när tjejkompisar träffas brukar dom lösa världsproblemen och för en morsa kan det vara just det att blöjan läcker. Och massa bullar att trycka i sig kanske det blir men inga lika goda som dina fia.
Sen kan det ju vara så att man aldrig blir sugen på morsaträff, men vi kan väl kalla det syjunta haha, jag har blivit galen sitter vid symaskinen hela dagarna (det har gått tre, få se hur länge intresset håller i sig) och jag tänkte nästan jag skulle ta med mig nål tråd och mitt lilla kaninhuvud jag pular med nu.
haha

1 kommentar:

akiz sa...

alva önskar sig ett blått pannband med rosett