söndag 23 augusti 2009

Jag fyller TRETTIANT eller?!?

Ojoj, redan!
Har haft stora planer för min stundande 30årsdag, och nu är den redan här, jag har liksom inte hunnit med. Förra året ville jag så gärna anordnat en vinprovning, men eftersom jag förra året på just min födelsedag fick reda på att jag var med bebb så blev det ingen vinprovning, nu vill jag att alla mina gäster ska kunna njuta av vinet som bjuds så därför skjuter jag vinprovningen ytterligare ett år eftersom min fis detta året har en bebb i magen. Men då tänkte jag såhär jag älskar choklad.., chokladprovning vore kul, eller kanske inte om man inte tål nötter som jag då allt numer kan innehålla spår av just nötter osv.
Hmm vad ska jag hitta på då, en sparesa vore underbart... Nej nu har jag bestämt mig.
Det blir fest fest fest hemma hos oss, med mat vin choklad vänner och familj!!!
Lördagen den 19 september ( på akiz födelsedag) vill jag fira med familj och vänner koooom alla som vill och kan, klockan 16.00 är dörrarna öppna för kalas och fest. Alla är välkomna! Lång som kort tjock som smal, katt som hund gammal som ung!

2 kommentarer:

Mella sa...

Jaaaa, vad roligt :) Puss

Kajsa sa...

Jag hoppas få fira dig vid annat tillfälle istället. :)