måndag 24 augusti 2009

fått frågan om va jag önskar mig

önskar sig...? oj vad jag tycker sånt är svårt.., vid sånna tillfällen är det blankt, annars är klart man alltid önskar sig eller vill ha nåt, men just när någon frågar känns det som jag har allt.

Men jag har faktiskt börjat fundera lite extra jag fyller ju ändå trettio så nåt kanske man får och då vore det ju bra att önska, jag menar ÖNSKA kan man ju alltid.

har som sagt funderat över om jag inte vill ha en symaskin, jag lånar mammas nu och jag tror inte jag skulle köpa en själv så det vore kanske bra att önska... MEN tänk om jag tröttnar det kanske bara är en fas.., eller har jag blivit så gammal så sygreta blivit mitt mellan namn? behöver verkligen inte vara någon värsting, men jag skulle faktiskt vilja kunna sy elastiskt, kan man det på alla maskiner?

sen är jag ju behov av en cykel, en cykel där jag kan ha barnsadel på det vill jag verkligen ha, nu har jag ju en gammalskrutt cykel men en är utlånad och jag har väldigt svårt att få hem den utan dragkrok på bilen..

Sen skulle jag vilja ha nya påslakan och örngott till vår nya säng MEN jag är skitkinkig med sånt måste vara extra lena och mjuka så presentkort på tex ikea vore bättre... sorry.

Åka på tex ladies night skulle jag verkligen tycka va kul eller nåt liknande, dock inte för långt bort, tror inte jag klarar vara borta så länge från min stumpa.

ojoj det var dyra grejer det.., jag behöver en ny mascara trots att jag sällan sminkar mig nuförtiden så händer det och jag tror min nuvarande mascara är gaaammal om jag säger så inte bra.

en macbook tack, ojoj va cool jag skulle va om jag hade en sån, och ojoj vad jag skulle blogga och lägga upp fin fina bilder !

floating skulle jag vilja testa, massage, fotbehandling eller vad det heter det börjar märkas att jag gått på mina fötter i snart trettio år om jag äger så =(

Nu vet jag, termokläder och regnkläder, ska ju snart ut och busa i snön med min stumpa då behövs ju det.

akiz, gummiband kan man aldrig få för mycket av inte om man heter johanna i alla fall.

ram, ribba 100x70 från ikea, tänker skaffa en stor fin tavla till sovrummet och skulle väldigt gärna förstora upp detta fotot till den storleken

har sett mycket fina trosor på lindex som jag gillar, ääälskar nästan alla scarfsar från vila vill alltid ha när jag är där.

När jag tänker efter så finns det säkert tusen mer saker som jag skulle kunna önska mig, och jag vet att det finns tusen saker som jag inte bara tänker på men som finns där ute som jag skulle vilja ha eller behöva.

Men nu tycker jag det räcker, jag kan om jag bara vill, haha, kanske blev lite dyra saker men det är lugnt jag förväntar mig inte att jag ska få allt.




2 kommentarer:

Elaka Akizen VS snälla Akizen sa...

du kanske inte ska förvänta dig att få något alls, stygga flicka.... bad bad girl....moahahahaha...

(Det där var den elaka Akizen)

Klart du ska få massor av fina saker, du är värd allt du önskar dig min finaste Johanna....

(Det där var den snälla Akizen)

Fia sa...

Och concealer.... :)