tisdag 1 september 2009

Hmm Bettina kan du ha rätt...!?


Idag blev det fin fina klänningen för Nouvelle igen, dvs den nya fina GULA från Bettina. Sist som jag skrev så kräkade hon, vilket inte hör till vanligheterna, nu har ju lilla stumpen varit lite krasslig dom senaste dagarna så det kan ju bero på det. Men idag när jag läste denna kommentaren från Bettina,
Hoppas hon mår bättre nu. Jag tror inte kräket
hade med sjuken att göra det var helt enkelt ett
väldigt tydligt fashion statement. Gult=fult. Jag
fattar vinken, ska inte satsa på gula kläder till bebisar mer :)

Kram
Bettina
så fick det mig att fundera..! Idag alldeles nyligen faktiskt kom det lite kräk från min stumpa igen.. kan det ha med klänningen att göra..?
eller? beror det kanske på att stumpan stoppar två fingrar i halsen.
Men beror det isf på att hon vill spy för färgen är så ful? Nej jag tror inte det, och jag tycker klänningen är superfin, så den får hon dras med till hon fyller 18 då hon får bestämma själv, så det så!

2 kommentarer:

kakiz sa...

oj, det kan bli lite trångt i den klänningen om hon ska ha den tills hon är 18 år va ;) hihi

hahahaha, jag tror det beror på att skruttan stoppar fingrarna så gulligt i halsen!!!

så söt hon e lille nouvelle-belle!!!

Fia sa...

Ja Nouvelle, gult är fult!!! Men din klänning var jättefin. Tack för myset igår, det gör vi om snart! Tur du har din faster när mamma ska börja jobba så tidigt :)