onsdag 16 september 2009

kan inte sova

borde inte ha att göra med min stooora dag, dock kan jag inte släppa den ur tankarna, the big three O alltså.
Än för trettio år sedan är jag inte född, klockan fem sex någon gång på kvällen har mamma för sig att hon åkte in till bb, klockan 2251 tittade jag i alla fall ut 3420g vägde jag och 51cm lång var jag. det var valdag den dagen men ingen i min familj kom till valurnorna den dagen.

Jag känner mig verkligen inte som trettio men hur känner man sig egentligen då, det vet jag ju faktiskt inte...
Men en sak känner jag att jag är och det är; tillfreds!; nöjd, belåten, tillfredsställd, förnöjd, lycklig.

Ska krypa ner hos min underbara prins nu!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag är först, jag är först, jag är först!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade åååååååååår! Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti huuuuuuuuuundrade åååååååååååååååår!

Ett fyrfaldigt leve för söstra, ho' leve: hurra, hurra, hurra, HURRAAAAAA! *bambambambambambaaaaam*

:D

Anonym sa...

Idag är ingen vanlig dag ,för idag är det Johannas födelsedag ....hipp hipp hurraa för den bästa svärdotter man kan ha grattis grattis ,puss puss /virva

Mariette sa...

Stort grattis på "the big three O" dagen!!! Välkommen in i klubben :)!

kram

akiz sa...

Grattis grattis på din stora dag. nu är du ju stora tjejen ju. och 30 är en bra ålder. särskillt när man har släta händer :)

finaste johanna, jag önskar dig en bra dag med massa mys.

vi hörs sen.... puss love och kram.

Virva: host host, jag då????? hihihihi