lördag 12 september 2009

Å du är över 25 eller..?!

Igår var jag på systemet och skulle handla fyra öl till min prinsing, jag hade just varit på Coop och handlat blöjor och mjölk bla, så jag var inte så snabb med plånboken dvs legget, jag brukar nämligen oftast visa det, MEN tänkte också igår att inte ska jag väl behöva, jag menar jag är ju 30 inom en alldeles för kort framtid.
I alla fall får jag den frågan, Å du är över 25 eller? Jag tittar upp lite snett på kassören och svara jaa det är jag!
Ja, nu ser jag!, säger han. (VA FAN! VAD DÅ SER JAG???) Dina händer såg så släta och fina ut fortsätter han!
Ja jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang för det andra han sa angående sin syn var faktiskt INTE en komplimang! Vaddå ser jag...! Ser jag så gammal ut, inte för att 30 är gammalt men hallå jag trodde inte jag såg en dag äldre ut än 20. Får nog börja sminka mig lite, sminka över alla rynkor så att säga. Blää!

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Själv fick jag visa leg för att komma in på ett 18-årsställe för ett tag sedan, då jag gick med mina kollegor... Kändes.... Sådär.... ;)

Mella sa...

Och jag fick visa leg idag när jag skulle köpa cigg på Ica i Trekanten.. 18 liksom. Hallå? Jag fyller ju snart 29 :/

Fia sa...

Har du klippt dig? Snelugg?

Anonym sa...

vilken knäppis.du ser inte en dag ut mer än 20 /virva

Tinma sa...

nyklippt?