söndag 6 september 2009

30 årskalas

Idag har stumpan och jag varit på kalas i Drageryd, Jocke fyller den ärofyllda åldern 30 som snart även står för dörren för mig, jag var liksom tvungen att åka och känna på hur det kändes.., inte så farligt som jag trodde. Men det är ju olika för alla, hade jag fått välja hade vi kunnat skjuta lite på "THE BIG THREE O"
Ett stort grattis till jocke och även ett stort tack Lina , Jocke och Nellie för supersöta kläder till Nouvelle.


Efter att jag ätit den supergoda smörgåstårtan tog vi tåget hem, första gången för stumpan med tåg, det tyckte hon var intressant.

2 kommentarer:

akiz sa...

hihi, vi såg robin gå ensam förbi vid table 20 idag när vi var där och åt. Peter undrade vart han var på väg, och jag svarade att han nog skulle möta dig vid tåget. inte hade jag någon aning om att det faktiskt också var just så det var....hahahaha, fy fasiken vad bra jag är på att gissa.....

såg er sedan allihop när ni gick tillbaka hem. min johanna!!! där fick jag min dos utan att du visste om det...hihi:)

johanna sa...

ja gumman du är verkligen synsk =)