tisdag 29 september 2009

Tror dom ljuger

Ikväll var tanken att jag skulle få ligga alldeles naken och flyta, det hade passat min onda rygg och mitt trötta jag alldeles utmärkt, längtade så. Även om jag var skittrött på stumpen som varit vaken nästan hela natten inatt ( och därmed även jag då) så gjorde det inget för jag visste att det gör inget jag får igen det ikväll på floatingen, men icke, ca en timma innan jag skulle vara där ringer dom och säger att dom har magsjukan, och frågar om jag är sugen på att floata fast att dom sitter där och är magsjuka..!!?
Äh va nä tror inte det, men nu tror jag dom ljög helt enkelt, jag tror dom hittade på för att inte är väl någon så dum så dom säger jo jag vill fast att ni kan smitta mig magsjuk, tror helt enkelt att dom bara inte orkade åka dit och göra i ordning för mig ikväll och därmed kom på en nödlögn.

2 kommentarer:

Tina sa...

Mår lillfisan inte bra? :/ Krama tina

AKIZ sa...

hahaha, nödlögn, bajsnöd(ig)lögn :)