torsdag 10 september 2009

önskeLISTAN

Jag tar en liten omgång önskningar nu igen inför den nu ännu närmare big three O dagen! ( jag bara älskar att säga The big three O, låter så jävla coolt, haha!)

Mascara
Consealer ( Fia sa...

Flytande. I en klickpenna. Jag har kanebo, men vet att Elisabeth Arden har en bra. Tänk på att J är ljus i hyn bara.)

Plattång ( sån bra som fia har, man kan tro jag vill ha allt som fia har..., hmm så kanske det är hon har så mycket bra saker)

Regnkläder

Påslakan till dubbeltäcke ( dom måste vara lena, annars kommer jag byta, jag är jättekinkig)

Cykel

Symaskin

Trosor

Presentkort på Daily Express

Fotbehandling och liknande skönhet för min kropp

Typ Ladies Night vill jag på ( fast inte gärna själv då)

Äh ni kommer nog på nåt jag vet att jag blir glad för allt ( utom sträva lakan då)

Önska kan man ju alltid!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag fick aldrig något svar... Kommer man att få något annat tillfälle att fira dig på, eller? Läs: kommer ni snart till Sthlm? ;)

johanna sa...

ja d kan man få kajsa! är väldigt sthlm sugen, men jag kan inte lova nåt dock, ska börja jobba lite nu har schema till sista okt, sen ska robin i väg med jobbet i nov och vi ska även till gtb en helg i nov så tror tidigast dec, men du vet pengarna växer inte på träd när man har mammapeng så vi får ta det som det kommer helt enkelt!! men ni e såå välkomna hit =) puss

Fia sa...

Fia har en GHD plattång smal. Rosa (stödjer bröstcancerfonden) Men färgen spelar nog ingen roll. Finns att Köpa hos Åbergs bland annat. Går säkert att beställa hos de flesta frisörer...

Karina sa...

Sängkläder i bomullssatin är de mjukaste och lenaste!! Önska dig det vetja!