tisdag 15 september 2009

Världens bästa älskling


Idag när stumpan och jag gick upp på morgonen så märkte vi att vattnet var avstängt, å nej typiskt, just det, Det skulle vara avstängt mellan 8 och 11, tur att man har våtservetter, när man har en bajamaja, men det värsta av allt var att igår sa prins och jag att vi skulle hälla upp vatten så jag hade till kaffet ( jag klarar mig inte utan kaffe) men självklart glömdes det bort.
Så idag blir det inget kaffe för mig..., trodde jag ja, för när jag säger det till prins så berättar han att han hällt upp vatten innan han gick till jobbet. Världens underbaraste bästa prins. Älskar dig så.

Föresten igår fick jag en för tidig 30 årspresent av min prins...! hihi han rakade sig som när vi träffades, min snygging! Fast han är snygg i vad som, men nu var jag sugen på lite välrakat och det fick jag, man får passa på då man fyller år för då har man rätt att få precis som man vill !

1 kommentar:

akiz sa...

nu är jag tillbax igen!!!!!!!!!tack för idag sötis