måndag 21 september 2009

Måste bara få berätta

I lördags när jag skulle köpa lite mer dricka till festen gick jag in på coop i kvasten lassade upp diverse läsk ( däribland party soda) och två sexpack 2,8or öl på rullbandet, när jag kommer fram till kassörskan ( som var i 60 årsåldern) säger hon kan jag få se leg. tack? ( jag tror nästan jag flög i taket av lycka) Vill du se leg. säger jag!?! ( skitglatt) JAA Visst får du se mitt leg. säger jag högt och tydligt, Precis fyllda tretti och få visa leg, då visar man gärna hohohihi, fortsätter jag. Nu börjar damen i kassan skämmas lite men jag skrattar bara vidare såå glad!
Detta kommer jag leva på länge.. i alla fall tills han i kassan på systemet tar ned mig på jorden igen med sitt " ja, nu ser jag!" Eller nae jag tror inte han kan det föresten, haha!

1 kommentar:

akiz sa...

visst blir man glad att få visa leg. tyvärr händer det inte mig så ofta längre nu när jag passerat 30, men mina händer är väl inte lika släta som dina heller....hahaha.

hälsa lilla evil baby, fasen vad hon skräms :) puss