söndag 20 september 2009

Fina fina familj och vänner!

Super duper jätte mycket för ett oförglömligt 30årsfirande.
Tusen tack alla för superbra och fina presenter.

Jag är egentligen inte mycket för kalas och fester, det är absolut underbart att bli bjuden och gå på andras, men jag har svårt att hålla i det själv, kanske för att jag är för ovan, jag vet inte, eller skulle jag kanske aldrig gilla det. Men jag vet liksom inte ens när ska man säga varsågoda, ska man göra det?, när ska kaffet sättas på och har alla allt dom behöver, hjäääälp!
Tur att man har snälla vänner och familj som ställer upp att hjälpa till.
Igår serverade vi smörgåstårta ( super duper tack lasse för du fixade det) sen blev detkladdkaketårta till efterrätt, där hjälpte min lilla anna mig med att göra några, tack snälla!
Hela kvällen tycker jag var toppen, hoppas alla andra tyckte det med.
Dagen var lång och intensiv så jag var dundertrött framåt senare kvällen, på morgonen hade jag börjat dagen med att bli bjuden på hotellfrukost på statshotellet, det var min darlingen som kom med den fina idén, sen kom som sagt min anna och vi började styra med tårtor och annat, vid tre anlände smörgåstårtorna och borden som skulle upp, sen strömmade det in gäster fram till sju tror jag, det blev verkligen fullt hus, siste man gick nog vid ett, trots att siste man var en liten alv. puss på er alla.



4 kommentarer:

Kusin Caroline sa...

Tack för igår! Det var riktigt trevligt att komma förbi och fira dig, träffa dín familj och dina vänner, samt kika på er tjusiga lägenhet. Jättefint hade ni ordnat med allting!

(Och vad väluppfostrade ALLA småttingar i bekantskapskretsen verkade vara! Ingen sa ett pip på hela kvällen!)

Hoppas att även du fick en fin och minnesvärd kväll!
Ta hand om er nu, hela familjen!

Fia sa...

Jo man tackar. Snygg bild!

johanna sa...

fia, jag såg inte, och det var dom enda tre korten jag tog från festen, men du vet väl att man alltid skyller på fotografen ( är det inte du som lärt mig!?) puss söta fia

akiz sa...

tack för ett superbra kalas. Den där Alven ska alltid vara kvar sist... jag ska säga till henne :)