torsdag 17 september 2009

En mysig dag helt enkelt

Det blev en mycket bra födelsedag trots att jag fyllde 30. En mysig morgon, och en lugn förmiddag, en lååång fika på stan med min akiz och en underbar kväll hemma med prins o nouvelle.
Natten var jobbig dock, stumpen har varit vaken mycket och könlat och velat äta, så i morse kände jag mig skittrött. Typiskt eftersom jag ska iväg och jobba idag. Men det ska nog inte vara några problem, babysimmet idag hoppar jag över så får vi gosa och vila lite extra stumpen och jag, sen ska vi hem till faster som ska busa med nouvelle tills pappa kommer hem från jobbet. Tur att vi har snälla faster som ställer upp.

Vill tacka akiz för i förgår också, det är så bra att vi har varandra, gör gärna om det, tvätta och dricka kaffe i tvättstua!

1 kommentar:

akiz sa...

jajaja, men nästa gång passar vi inte tvättmaskinen. hahaha