fredag 4 september 2009

Längtar redan till nästa torsdag

Då ska vi nämligen babysimma igen.
I torsdags var det alltså premiär för Nouvelle i bassängen Jag och Nouvelle mötte Melina och Nettan utanför simhallen på parkeringen, egentligen hade vi inte behövt gå in för att bada för det fullkomligt vräkte ner regn så vi blev dyngsura innan vi ens hann komma till bassängen.
Väl inne under torra taket var det bara att svida om till badkläder, känns ju sådär när man inte precis var beach 2009, men jag älskar att bada och hoppas att min stumpa kommer gilla det lika mycket som mig och sin pappa som är som en fisk i vattnet.

Söta Melina som var som en fisk i vattnet hon verkligen älskade det.
Ministumpan tyckte också det var kul, men jag tror knappt hon hann tänka på vattnet för det fanns så mycket annat nytt att lyssna och titta på.


Inga kommentarer: