fredag 12 juni 2009

Världens underbaraste unge

På nätterna brukar jag amma två gånger och det är väl inte så farligt, finns nog dom som har det jobbigare. Det lustiga är att oftast en av dessa amningsgånger på natten för med sig en envis bebba som minsann inte tänker slumra in, det kan ju vara lite lite jobbigt, det värsta är att det känns som hon jävlas, när jag för tredje gången får plocka upp vår lilla skrutt börjar tålamodet att svaja och jag vill säga lilla skitunge, men så när man plockat upp detta underbara lilla knyte som genast blir lugn och myser in sig i famnen så smälter man och känner sig väldigt dum som ens tänkt tanken skitunge.
Hon vill ju bara vara nära. Å vad jag älskar min unge.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh ingen skitunge .....världes goaste lilla skrutt juh :-)
men jag förstår vad du menar och jaaa det finns dom skitungar hahahah som skriker hela nätterna och inget hjälper ...och din lilla sessa vill bara ha närhet/ virva

akiz sa...

man får känna som du gör, det gör alla.... men innerst inne älskar man dem mest av allt i hela världen......har jag hört :)

snart får jag veta!!!

Nettis sa...

Testa att ha henne hos dig i sängen på morgonen så ska du se att du kanske får sova. Om hon vill vara nära dig kan hon ju vara det samtidigt som du sover ju.. Så gör jag med Melina. Hon somnar snällt i sin säng men när hon vaknar och är hungrig, tar jag upp henne till mig i sängen och vi sover båda så gott så...