måndag 15 juni 2009

Aldrig mer



utan kaffe en morgon!
Idag så fick jag inget kaffe på morgonen, slut. Men så himla farlig kan det väl inte vara tänkte jag, sist jag hoppade över kaffet på morgonen fick jag huvudvärk, hjälpte inte med nåt den dagen, dricka vila luft mat kaffe panodil, icke sa nicke hade huvudvärk hela dagen, men så var det mulet väder och regn också.
Men idag samma veva, HUVUDVÄRK, dock så har det ju varit lite mulet idag med.. så jag vet inte men jag tror inte jag kommer våga chansa mer för fy vad jobbigt jag tycker det är med huvudvärk.
Så kaffe kaffe kaffe MÅSTE finnas till hands och där med basta.

1 kommentar:

akiz sa...

haha, jag har oxå haft massor med huvudvärk, igår tog jag kaffe på morgonen och poff ingen huvudvärk på heeela dagen....

Nu måste jag ta en kopp tror jag.