måndag 8 juni 2009

Nybadad


Efter en lång dag fick underbara bebban ett skönt varmt bad. Sen var det på med jamasen och mystofflorna.
Idag har snälla tantfaster akiz, nouvelle och jag varit på ikea, vi köpte lite smått och gott bla ett par fina ramar till kort på bebban mamma och pappa, som vi ska ha i bebbans rum, alldeles perfekt eftersom jag idag fick korten som jag framkallat från en sida på nätet. Och jättebra blev det, bebbans rum börjar ta sig, jag köpte en rosa gullig lampa med som vi ska sätta över hennes säng ( när den kommer in dit )

6 kommentarer:

Wicke sa...

Å goooose! Jag vill kela NUUUU!

akiz sa...

Vad är det jag ser uppe i hörnet på bilden då Nouvelle ligger i jamasen?? är det pattor????

Ahaaaa, det var blom-lampan du köpte...hahahahaha

Faster sa...

åhhh pyjamasen hon fick av oss, lilla sötisen!

Anonym sa...

Så fin ...Farmor saknar lilla plutten ...

johanna sa...

haha ja d såg ju typ ut som läskiga pattor haha. jajamen jamasen e från faster o röj hon så fin så i den =)

Anonym sa...

Mmm, vad söt!!! Vill se henne snart, lukta!:) / Michelle