lördag 6 juni 2009

Så nära nu!!!

Jag är nästan nervös, iaf väldigt spänd av förväntan vilken dag som nu kommer bebban få kusin, visst egentligen är det 23 dagar kvar till beräknad födelsedag, men man vet aldrig..!, kan ju komma när som!
Igår kollade vi på en film som hette Apocalypto (tror jag) den var supebra tycker jag den var ganska blodig och äcklig stundtals då jag var tvungen att hålla för ögonen, men jag höll också för ögonen när en tjej som var fången i ett hål som sakta fylldes med vatten fick krystvärkar, så otroligt underbart och läskigt på samma gång.
Jag skulle alla gånger kunna göra det om och om igen även om det är en obeskrivlig smärta så är det så otroligt underbart och man känner sig som oslagbar när man gör och har gjort det.
Jag blir nästan avis på dig min vackra Akizen.

3 kommentarer:

akiz sa...

åhh gumman... var inte orolig du, Junior/a verkar trivas bra, och jag är redo att to m gå över tiden. men visst, lite pirrigt e det. Den kan ju faktikt komma när som helst nu.

skönt att höra att du skulle kunna föda igen, efter den smärta du beskrev... men jag har hört att man fort glömmer den. Hoppas jag glömmer smärtan undertiden jag ligger där:) haha

Nu är det som julafton ju. man räknar ner dagar.... igår var det 24 idag 23, jag ska nog köpa en chokladkalender och öppna en lucka varje dag...då får man ju iaf en chokladbit på den långa vägen dit..hahahahha

Tina sa...

jag håller med dig johanna,jag skulle gärna göra om att igen känslan efteråt går inte att beskriva,så lite avis är man på dig akiz :P

Jenny sa...

Håller fullständigt med. Föda barn är nog något som jag skulle kunna tänka mig att göra några gånger till, men därimot så skulle gärna någon få ta hand om dom under 1-2-3-4-5års trottsen. Trottsiga små troll är inte alltid så gulliga.

Kusin Jenny.