onsdag 10 juni 2009

Rena rånet

Ja vad ska man göra, låset på bilen har krånglat ett tag och igår så funkade det inte alls att låsa, jag och bebban styrde bilen till uffes bilservice, han säger hmm detta var nåt nytt, vi testar byta fjärrkontrollen, poff nu funkar den säger han efter han bytt fjärrkontrollen i nyckeln, skönt tänker jag, undra om det kostar nåt?
Det blir 6...5..kr! säger tanten i kassan, VA? säger jag sa hon 65 eller sa hon hundra??
635kr säger hon igen.
Va skojar dom eller, jag hade f*n kunnat ha bilen olåst känns det som.

5 kommentarer:

Fia sa...

ja, eller nästan så man hade kunnat byta bil för samma pris :)

johanna sa...

å ja d skulle jag ju gjort, sagt ne då tar jag en ny bil ist, va e du när jag behöver dig..!

akiz sa...

Det är inte för intet som min Pappa kallar sina bilar för sparbössor...han lägger nämnligen massa pengar på dem....spar och spar.....hahahahah

Kajsa sa...

Trösta dig med att det kunde varit värre; vi lämnade in vår och fick tillbaka den 7500:- senare. ;)

johanna sa...

tack kajsa =) så sant så sant får tänka så =)