tisdag 2 juni 2009

Första dagen utan pappa

för sessan och mig.
Än så länge har det gått superbra, jag har både fått äta frukost och hunnit diska min tallrik haha! Men såklart så fort jag började med detta började hon gny lite , så himla kul är det ju inte att sitta själv i sin stol, utan att någon ger henne uppmärksamhet.
Och när jag frågade vart pappa var, så kollade hon mot stolen där prinsen brukar sitta när vi äter frukost. Hon saknar pappa.

Nu ska vi nog gå in i sängen och vila oss lite. I natt var hon ganska svår somnad igen, hon kände nog på sig att pappa var tvungen att sova och att jag kände mig stressad av att hon inte kom till ro. smart tjej vi har.
PUSS PAPPA!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla sötnosen <3 <3
Virva

akiz sa...

tack för idag vackra johanna :) och söta sessan