måndag 1 juni 2009

Bara mys

På morsdag hann vi med mycket mys. Min mamma kom vid lunch och började laga mat, efter vi ätit åkte min mamma och jag till ikea och robin tog med sig sessan till sina förälrar för lite mys.
Mamma (mormor) köpte två fina vita byråer till sessan så hon kan få i ordning på sina kläder, mamma köpte också ett babygym till vår tjej. ( tack så mycket lasse och mamma)
Sen hämtade jag min prins och sessa så bar det av hemåt för lite fika, då kom även min bror, som jag och sessan satte i arbete ( i värmen stackarn) supertack brorsan (morbror) för du hjälpte till att få ihop byrån.
På kvällen blev det massa mys med mormor medans pappa och mamma stökade omkring hemma.

3 kommentarer:

akiz sa...

inga bilder på de fina byråerna?
vilken underbar morsdag du fick!!!
kramis

johanna sa...

bilder kommer ville få ordning på rummet först =)

Anonym sa...

Snacka om super stolt mormor!

Kusin Jenny.