lördag 13 juni 2009

Mulad

Efter mulningen fick sessan på sig nya fina kläder från farmor och farfar, visst är hon vacker.

Jag har så ofantligt mycket mjölk i brösten och det är faktiskt inte så kul alltid, inatt vaknade jag av att jag ligger i en stor blöt fläck på lakanet av bröstmjölk inte så kul. Innan så har det bara läckt i samband med att jag ammat då från det bröstet hon inte snuttat på. Men nu tydligen i sömnen, kunde kanske känt det på mig då det spännande som tusan och dom var stenhårda. När jag sen ska amma min lilla sessa måste jag med jämna mellanrum dra bort brösten för det kommer så mycket och fort så hon storknar, när jag gjorde det idag så kommer superstrålen rätt i ansiktet på min stackars inte ont anande sessa. Igår när vi var i stua hos peter och akiz så gjorde jag detsamma då trodde jag dom hade en spindel som spann sitt nät mitt framför näsan på mig för strålen kommer med en sådan väldig fart och är supersmal. Men jag ska inte klaga jag är glad att jag har mjölk så det räcker till vår sessa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

visst är hon vacker ,den vackraste lilla sessan på jorden /farmor

akiz sa...

haha, spiderwoman. det är du

sara sa...

man känner sig verkligen som en kossa :) Jag vet hur det e, hade för mkt mjölk me lukas då jag fick tabletter för att få det att sluta! Hoppas det går bättre för dej gumman! Villken underbar liten klänning! KRAM