måndag 15 juni 2009

Sommar

Härliga sommar! Ikväll tog vi en liten promenad runt stan, och möttes av det härliga sorlet från alla ut serveringar. Vad härligt att sitta med ett glas vin eller en kall öl i kvällssolen, det bara måste vi göra snart, nu gick vi med vår lilla sessa i vagnen och hon ville hem och få mat, så vi får ta det en annan kväll men för att fira att sommaren är här köpte jag marabous sommarchoklad med jordgubbar. Jag tog bara två bitar få se hur vår sessing reagerar både choklad och jordgubbar, men oj vad jag varit sugen på choklad länge.

4 kommentarer:

Tina sa...

Är också sjuksugen på choklad,men vågar inte testa! :s Fast det kanske man inte ska vara feg å göra?

johanna sa...

min barnmorska sa att man skulle egentligen kunna äta allt, det är olika från barn till barn, men det är vanligast att barn reagerar på choklad och jordgubbar

akiz sa...

testa kan man ju göra tycker jag med.... heja din barnmorska!!!!:)

akiz sa...

den var himmelsk god den chokladen....varning alla chokladälskare