tisdag 16 juni 2009

ikea idag igen

Idag åkte jag och nouvelle och akiz till ikea, vi var där förra veckan med, så himla skönt att åka dit mitt i veckan, det är så mycket lugnare då. Jag hade faktiskt inget jag skulle handla men självklart så var det jag som kom hem med en kasse. Hittade nämligen en väggdekor på en vallmo som jag letat efter tidigare (trodde dom slutat med den). Sen fick bebban en bäddmadrass och så köpte jag lite fina nya ramar till foton jag ska framkalla på vårt underverk.
På ikea bjöd snälla tantfaster akiz på fika, och så träffade jag min kusin med familj, så himla roligt att träffa dom och bebban fick träffa sina två sysslingar med.
Innan vi åkte till ikea gick vi en sväng i det fina vädret bort till akizen och testade juniors skötbord.
Sen ikväll har vi firat bebbans födelsedag ( en månad gammal blir stora tjejen idag) med lite d-droppar på en sked, det gick superbra.

1 kommentar:

akiz sa...

tack tack för en trevlig dag världens bästa Johanna och bebba!!! grattis bebban!!!