måndag 22 juni 2009

Badat



Idag fick det bli ett bad av vår lilla sessa, hon låg nämligen hela morgonen och spruttade ur rumpen, jag tänkte att hmm det borde inte få plats i hennes lilla blöja, och mycket riktigt, den var överfull och det hade kommit en del utanför.
Men ett härligt bad tackar hon inte nej till och idag verkade hon gilla det mer än vanligt, ( det får nog bli babysim sen) hon liksom lekte i vattnet sköt ifrån med fötterna och ville doppa huvudet.
Sen upp i en gosig och varm handduk ( min från när jag var liten ).

Efter hon blivit riktigt torr, satte jag på henne denna luftiga fina klänning med tillhörande rosor, så tjusigt så. Sen matdags följt av helt utslagen sessa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh så söt man kan vara då ,ett litet leende tycker jag mig se .:-)
farmor

akiz sa...

ojoj så söt liten badgroda, eller gris. Giiiiis!