måndag 29 juni 2009

Vår duktiga tjej

Idag har hon faktiskt pratat, och gör det än. Jag la henne i babygymmet medans jag gjorde i ordning frukost, och där ligger hon ännu och sprattlar slår till sakerna och jollrar, små små ord som aowa och aoo aoo och så det underbara ahmm.
Oj nu kom lite skarpare gnälligt ord, börjar nog bli lite långtråkigt att göra samma sak hela tiden jag ser hur hon sneglar bort till dom sakerna hon inte når, önskar säkert hon kunde förflytta sig. haha nu började hon prata med tv, my god vad gulligt.
Jag ringde till prinsen i hopp om att hon skulle fortsätta, först var hon helt tyst, men sen så satte hon i gång med långa meningar, så roligt att prinsen fick prata i telefon med sin sessa idag.

1 kommentar:

akiz sa...

vad bra, då kan jag ringa och prata med sessan nån dag... :)