torsdag 7 maj 2009

Vad är det för dag...

Hmm , ja nu har jag varit sjukskriven så pass länge att jag inte vet vad det är för dag längre. Det konstiga är ändå tycker jag, att dagarna går så himla fort, poff så är det helg, men det var ju nyss helg. Jag menar gör man i princip ingenting som jag gör just nu då borde ju dagarna gå ganska sakta, men icke dom bara rusar förbi.
Jag tycker att det är på tiden att jag får semester från min sjukskrivning så jag bara kan vila och ta det lugnt, även om det är det jag egentligen gör så känns det inte som jag bara vilar, det dyker oftast upp något som ska göras vill göras eller bara görs...
haha vilket problem, jag klagar inte, det gör jag verkligen inte, men jag fattar inte att tiden går så fort bara.
Så ni menar alltså att det är helg imorn igen..!?

3 kommentarer:

akiz sa...

helg vad e det???

haha.
Här om veckan var jag på ekelunds kondis för att köpa frallor, och då jag gick ut därifrån satt det ett fyllo på en stol utanför.
Han hojtade på mig och frågade:
-Du, vad är det för dag idag?

Jag kunde knappt svara. Fick verkligen tänka efter.
-Ehhh, fredag, svarade jag och blev själv chockad.

hahahah

Kaisa K sa...

Hello!
Ville bara säga att de har släppt ut mig o Isa från sjukhuset nu. Det var som tusan att jag gick i mål innan dig. Önkar dig lycka till på din stundande stora dag och i retrospekt kan jag säga att det var inte så farligt, inget att oroa sig för alltså!
Mvh Kaisa

johanna sa...

Åhh gumman va roligt, längtar till jag och bebb, får träffa dig och lilla Isa. puss puss kaisa