fredag 8 maj 2009

Mardrömsnätter- inte kul

Ja då var det en sån natt igen, jag drömmer att min prinsing inte orkar med mitt svängande humör längre, och jag blir helt förstörd, gråter gråter gråter... Inatt vaknade jag med en tår på kinden och alldeles genomblöt. Jag hade verkligen blöta fläckar på lakanet och det droppade mellan brösten och på ryggen, obehagligt.

Jag lade mig lite närmare prinsen och bara sög in hans vackra ansikte och så låg jag och bara njöt av att han var min underbara prins.
Däremot kände jag mig lite ledsen ändå, jag vill ju vara snäll tjej, dessa drömmar kommer nämligen oftast då min prinsing sagt kvällen innan att jag är dum sej, för att jag tex blivit sur över att mattallriken inte är ursköljd, det är inte så att det är särskilt jobbigt för mig att skölja av den om nu prins glömt (vilket är ofta, och han stressar iväg till jobb, så det är som sagt inte hela världen) men som sagt ibland efter många oavsköljda tallrikar senare kommer det poff från ingenstans ett "utbrott" och jag blir såklart dum tjej.
Och eftersom jag vet att jag när jag får mina "utbrott" bara dragits med av hormonerna att det oftast inte är nåt så farligt som att få "utbrott" för så känner jag ju mig som dum tjej.


I alla fall var inte natten slut än jag somnade om och började drömma igen..., denna ggn om att jag skulle skaffa linser, jag hade tänkt använda prinsens men då behövde jag ju sånna där egna små burkar att lägga dom i, jag traskar ner till optikern nere vid apoteket när jag kommer in har dom gjort om den till en pizzeria , och där inne sitter bara massa icke svensktalande "kusiner" till ägaren, iaf ganska trevliga verkade det som, jag som hux flux var med min faster och kusin bestämmer att vi är hungriga och beställer in vars en stor slice och vars en cola, "kusinerna" sätter sig vid vårt bord.
När pizzabagaren kommer ut med en andra slice till min kusin undrar jag vart min är.. den har han redan gett mig säger han, NEJ det har du inte.. vi börjar bråka jag tar upp en stol och tänker slänga på honom, det visar sig att hans kusiner som sitter bredvid oss har ätit upp min slice och druckit upp min cola och han vägrar ge mig en ny, JAG borde fattat att det var mitt, iaf rusar vi därifrån jag får med mig ett paket ministrutglass som plåster på såren... (innehöll lite mer härj runt bråket men det går liksom inte att beskriva med ord man hade behövt vara med för att förstå)

Vad säger ni om detta!!!?

1 kommentar:

akiz sa...

Prins! skölj din tallrik!!! så slipper man onödigt tjafs.
Johanna, andas och räkna till 10. Hjälper inte det, skyll på hormonerna! Haha, vi gravida har aldrig fel, så det så!!! Igår fick Peter skäll för att han slängde sallad som gått ut i datum. ups! Vet inte varför jag blev så arg. Tvingade honom att köpa ny, han vägrade.

Angående dina drömmar säger jag bara hahahahahahahahaha, toka!