lördag 9 maj 2009

39 veckor


Alltså 7 dagar kvar till beräknad födelsedag för bebb.
Om vi fick bestämma så fick bebb gärna komma på helgen, så om du inte är sugen på att titta ut nu så får det väl bli den 16 maj (oj jag råkade skriva 19 det kankse var ett tecken?) Iaf väntar vi med spänning, och längtar såå himla mycket så när du än kommer blir bra förstår du väl.
Läste just i dom sista delarna i en skitbra bok som jag läst under min graviditet, som heter, "Handbok för gravida- Allt din doktor inte berättar", skriven av Vicki Iovine. Den är bara hur bra som helst, läs den framför allt om du just blivit gravid.
Kan säga att jag älskat den från första stund.
(Kanske lite mindre nu när hon just berättat lite om det som komma skall inom kort för mig, det onda ajaj och att man kan spricka.., det har jag ju iofs redan förstått men det blev så verkligt nu.)
Hjälp vilken dag som är det ju dags. Men som sagt det blir ju värt det, vi får ju bebb.

3 kommentarer:

akiz sa...

du spricker inte, du har ju din mellanköttssalva...hahaha

Linn sa...

Vad fin du är darling! Hoppas den lille/lilla tittar ut snart, hör av dig så snart du kan efter att du blivit mams! puss & kram!

Nettis sa...

Du är så himla fin vännen! Oroa dig inte för små petitesser som att spricka. Det fixar sköterskorna lätt som en plätt. När du har din bebis på magen så betyder inget annat något längre. Man bryr sig liksom inte om vad som sker runt omkring just då. Man är bara så lycklig!!! Det kommer säkert att gå jättebra!!