torsdag 21 maj 2009

sista magbilden


Egentligen blev sista magbilden en film, filmad med min mobil 23.39, alltså nio timmar och 12 minuter innan vår sessa tittade ut ur min mage.
Men strax innan så tog jag denna bilden, hon började böka helt vilt och galet som alltid vid denna tiden, och vi märker som sagt av vår prinsessas vilda tid varje kväll runt denna tidpunkten.

Den traditionella magbilden från sidan var tänkt att jag skulle ta på morgonen efter som jag brukade, men då var hon ju inte i den längre.
Men såhär ser magen ut idag, 9 kg lättare.
Den andra bilden är tagen 7 dagar innan bebbs födelsedag.

5 kommentarer:

Nettis sa...

Drömde inatt att vi hade dubbeldop med er. När prästen frågade vad ni valt för namn så svarade ni Savanna...... Konstigt men så var det faktiskt. Rätt gulligt namn och lite ovanligt... Undrar vad det betyder?

johanna sa...

hmm ja undra vad d betyder, ska genast höra med min prins vad han säger om det namnet, faktiskt himla fint.

akiz sa...

...och 2 kg tyngre tuttar... shit vilka bombisar.... hihi... finaste johanna!!!

sara sa...

ja, det är underbart...kommer ihåg känslan sen man låg där med lillfisen:)

Mella sa...

Åh, nu är vi så nyfikna att vi snart spricker! Vi vill komma och titta på lillatösen :) Kan vi titta förbi en sväng på söndag? Puss