söndag 3 maj 2009

kalashelg

Så himla skönt med långledig helg, för då får man ha sin prinsing hemma och gosas med.
Torsdag = inflyttningskalas i mycket trevligt sällskap hos m och s, innan kalaset satt vi en sväng i slottsparken i solen och gottade oss.

Fredag = Familjekalas hos lilla fis som fyllt år, ännu mer trevligt sällskap, på dagen hade älsklingen och jag tagit en sväng över bron och myst picknick i det gröna.

Lördag = kalas, när man fyller ska man göra det ordentligt så vi firade lilla fis lite till denna ggn med massa trevligt tjejsällskap ( håller med michelle älskar er så), vattenpipa och vin, kalaskul hade jag trodde nästan jag skulle föda av allt skrattande.

På dagen hade prins och jag varit på stan, fika hos min baby och träffat min darlingen en sväng, älskar er.
Vilken pärs jag hade igår jag orkade verkligen inte gå fick så himla himla ont, när vi hade fem meter kvar till bilen som jag ställt på stagg skolan så började jag gråta, prins fick hälpa mig över en liten stenmur genom att lyfta mina ben. Nu är det verkligen jobbigt känner mig trött på att vara så otymplig, retilig och ledsen så jag var ingen lätt tjej att tas med stackars prins, han tyckte jag skulle bli snäll tjej så han köpte mig ett gäng underbart fina rosor.
Tack älskling.

1 kommentar:

Nettis sa...

Usch för att ha ont. Vet hur det var och jag tycker så synd om dig!!! Gråt på du bara för det är skönt!!!!

Vad gulligt av Robin att köpa blommor!! Tror du att han kan springa in till Honey och tipsa honom om denna bravad???