onsdag 20 maj 2009

Supermamma och Superpappa

Tack för komplimangen nettan!!!

Idag har supermamma varit lite för bra, det kan man ju inte vara, ska förklara.
Vår underbara sessa har idag varit på återbesök vägning, toppbetyg vägde hela 3305 idag. Men mamma fick inte toppbetyg, blodtrycket är ännu på tok för högt.
Och nu bara brast det jag orkar inte ha det längre grät men fick prata med en läkare som ändå lugnade mig lite, men varför varför är det så galet högt på förlossningen, inte hemma. Tyvärr fick jag ordineringen att ta trycket ikväll och ringa in och berätta, det var sådär, nu skulle jag ta det igen efter jag tagit min medicin och jag känner såhär, jag vågar inte.

nehepp, så nu blir det avskärmning från omvärlden igen, ska bara vara med min prins och min sessa.
kommer fram sen när jag orkar

3 kommentarer:

akiz sa...

Bra. stäng in dig nu och skit i alla sms... det får vänta....
lås dörren och stäng av telefonen :)
nu SKA du bli frisk!!! njut av din familj nu gumman.... puss och kram kryyyyyya på dig!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Jaaaa krya på dig,och ni vet att jag kommer som ett skott om ni behöver hjälp med något .
Puss och kram /Farmor Virva

Nettis sa...

Håller med föregående kommentaret. Strunta i alla mess och meddelanden. Det gjorde jag i två veckor. Ni behöver lugn och ro och få vara ensamma med er lilla familj. Vänner hinner ni med sen. Konstigt det där. Precis som om alla tävlar om vem som får träffa bebisen först. Är det nån status tro?!!

Ta det lugnt vännen och gråt så mycket du kan. Det rensar otroligt mycket och känns så gudomligt skönt efteråt. Be Robin bara hålla om dig och låt dig gråta!!! Det ÄR jobbigt med hormoner och så den första månaden ja ända upp till 8 veckor kan det vara jobbigt. Du ska se att det ordnar sig med blodtrycket också när du "landat". Du har ju för sjutton precis kommit hem från BB..

Hör av dig om du behöver prata eller bara diskutera eller fråga om något. Jag finns här precis när du vill och stöttar dig till max!!