måndag 25 maj 2009

Mys med papsen!

Kvalitetstid för mams och paps, underbart.
Inatt har älsklingen och jag sovit i sängen för oss själva, ingen liten bebba emellan oss, det var lite så jag saknade hennes andetag så nära mig, men det var otroligt mysigt att ligga så nära min prins.

Typiskt då, så har bebba varit en liten gnyfis inatt, kanske för hon inte kände oss så nära henne som hon brukar, hon har nämligen varit en hickande bajsande kissande och snuttig bebba inatt, och säkert därför hon ligger och tar igen sig nu, hon har nämligen sovit sen halv nio, allt för att kunna vara uppe sent på nätterna.

Oj då nu vaknade hon visst, av oljudet som kom från hennes egna lilla rump, helt otroligt vad den lilla rumpen kan låta haha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ooh vad ni har det mysigt,med den lilla goa bebben ...saknar henne också ,vill titta på henne hela tiden ...puss/Svärmor

Wicke sa...

Varför inte döpa henne till Ebba? Som i bEbba? ;) puss

Nettis sa...

Hahaha... Jag har också alltid undrat hur en så liten bebis kan prutta så högt. Visst är det märkligt!!! Sött är det också när en så liten person ger ifrån sig brakskitar, rapar och kräks... När vuxna gör det är det bara äckligt, trots att det faktiskt låter lika dant... Är inte det också märkligt?!